Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Photorealistic Rendering
Štěrba, Maroš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Subject of this thesis is rendering of 3D scene using photorealistic techniques. The solution is based on bidirectional path tracing method and renders image using CPU. Application supports selected materials. Finally, application is tested and results of testing are discussed.
Fotorealistické zobrazování
Vlnas, Michal ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci metody řešení globálního osvětlení pomocí obousměrného sledování cesty s použitím techniky multiple importance sampling. V první části jsou uvedeny základní informace a postupy potřebné pro fotorealistické zobrazování a rovněž jsou zde představeny často používané metody v této problematice. Další část shrnuje současný stav v tomto odvětví. Poslední dvě části se věnují již konkrétně metodě sledování cesty, kde v první půlce je ukázáno matematické odvození a druhá část popisuje přímo implementaci s využitím CPU.
Photorealistic Rendering
Štěrba, Maroš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Subject of this thesis is rendering of 3D scene using photorealistic techniques. The solution is based on bidirectional path tracing method and renders image using CPU. Application supports selected materials. Finally, application is tested and results of testing are discussed.
Fotorealistické zobrazování
Vlnas, Michal ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci metody řešení globálního osvětlení pomocí obousměrného sledování cesty s použitím techniky multiple importance sampling. V první části jsou uvedeny základní informace a postupy potřebné pro fotorealistické zobrazování a rovněž jsou zde představeny často používané metody v této problematice. Další část shrnuje současný stav v tomto odvětví. Poslední dvě části se věnují již konkrétně metodě sledování cesty, kde v první půlce je ukázáno matematické odvození a druhá část popisuje přímo implementaci s využitím CPU.
Robust light transport simulation in participating media
Vévoda, Petr ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
Simulace přenosu světla je využívána v realistické syntéze obrazu k vytváření fyzikálně věrných obrazů virtuálních scén. Důležitou součástí scén bývají opticky aktivní média (např. vzduch, voda, kůže). Efektivní výpočet přenosu světla v médiích robustní vůči jejich velké rozmanitosti je dosud otevřený problém. Naimplementovali jsme algoritmus UPBP nově vyvinutý Křivánkem et al. Ten řeší tento problém kombinací několika vzájemně se doplňujících předešlých metod s pomocí vzorkování podle násobné důležitosti a vyniká v zobrazování scén, v nichž tyto metody samotné selhávaly. Tato implementace je dostupná online, soustředili jsme se na její důkladný popis, abychom usnadnili a podpořili další výzkum v této oblasti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.